صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: ع

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 79873
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

عشاقالمهدی اclassid="clsid:6bf52a52-394a-11d3-b153-00c04f79faa6" width="147" height="46" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701">
دریافت کد نوحه برای وبلاگ
عشاق المهدیirwebmaster.com Code -->

تعبیر خواب آنلاین


فال انبیاء

ععشاق المهدی.







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


سلام برعاشقان مهدی عجل الله نیمه شعبان برشمامبارک وکوارای وجودتان

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: تبریک نیمه شعبان,

نوشته شده توسط ع در دو شنبه 15 اسفند 1401


زندگی

  

سلام آقا

آقاجان زندگی جاریست اما ما پیرشدیم آقاپس کی میایی آقاجان؟

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: زندگی,

نوشته شده توسط ع در یک شنبه 24 دی 1398


وبلاگ به روز

 این وبلاگ به روزاست لطفا ازتمامی صفحات بازدیدفرمائید

                                            (باتشکر)

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: وبلگ به روز,

نوشته شده توسط ع در یک شنبه 17 دی 1398


برزخ
زندگی در برزخ کسانی که در ارتباط با برزخ هستند اشراف کلی دارند. اگر مومن باشند همه خوبی های اهلشان را مشاهده می کنند و لذت می برند. اگر کافر باشند برعکس خوبی ها را اجازه نمی دهند مشاهده بکنند و فقط بدی ها را می بینند. اینکه گفته می شود می توانند به دیدن اهل دنیا بیایند فقط بر حسب مقام و مرتبه شان در آن عالم است. اختیار و آزادی به این شکل که در دنیا هست در عالم برزخ وجود ندارد بلکه تحت مقررات همان عالم است. بنابراین بعضی افراد ممکن است هفته ای یک بار، بعضی دیگر ماهی یک بار، بعضی ها سالی یکبار اجازه داشته باشند به دیدن خانواده خود بیایند. به هر حال این امکان برایشان هست که بتواند بیایند و بر خانواده، اهل یا دوستانشان آ گاهی پیدا بکنند. امکان ارتباط از هر دو طرف یعنی هم دنیا و هم برزخ وجود دارد. یعنی انسان اگر تزکیه نفس و تهذیب نفس کرده باشد می تواند به طور ارادی با افراد در عالم برزخ ارتباط داشته باشد. البته از این مسئله خیلی سوء استفاده می شود. متأسفانه برخی افراد ادعاهایی می کنند که این ادعاها دروغ است و بیش از نود درصد کسانی که ادعای ارتباط با ارواح و احضار ارواح و مسائلی از این قبیل می کنند دروغ می گویند. اگر چه هم عقلاً ، هم وجداناً و هم نقلاً امکانش وجود دارد. امکان ارتباط بین این عالم و انسان ها با عالم برزخ و ارواح که همان وجودهای برزخی هستند را هم علم و تجربه تا حدی پذیرفته و هم در شرع و آیات و روایات به این موضوع اشاره شده. اما در این زمینه نباید حرف هر مدعی را پذیرفت. ارواح اجازه دارند گاهگاهی با دنیا ارتباط برقرار بکنند یا در عالم رویا و یا در عالم بیداری و از این طرف برای اهل دنیا هم امکان ارتباط هست مشروط بر اینکه تهذیب نفس و تزکیه شده باشد و روح قدرت ورود به برزخ را داشته وانسان چشم برزخی و گوش برزخی پیدا کرده باشد. البته همه انسان ها وجود برزخی دارند و همین الان در باطن وجود هر یک از ما وجود برزخ موجود است.همان وجودی که در عالم رویا تحقق و تجلی پیدا می کند، آن وجود، وجود برزخی انسان است. منتها آن برزخ، متصل است. زیرا انسان بطور کامل از عالم دنیا منفصل نشده اگرچه مرتبه ای از مراتب وجود برزخ در وجود اوهست. در حالی که بحث در باره عالم برزخ، برزخ منفصل است. زیرا انسان از مراتب چهارگانه هستی سه مرتبه را حائز است: 1 - وجود مادی که عالم ناسوتی است. 2 - وجود ملکوتی یا وجود برزخ که همان عالم ملکوت انسان است. 3 - وجود جبروتی یا وجود تجرد محض که عالم عقل و روح است. بنابراین انسان هر سه مرتبه را دارد که این مراتب در عالم رویا تجلی پیدا می کنند .وقتی انسان در حال خواب رویایی را می بیند در واقع با وجود برزخ خود ادراک دارد.پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: برزخ,

نوشته شده توسط ع در یک شنبه 13 اسفند 1396


تکامل دربهشت
قطعا در بهشت تکامل وجود دارد، و بهشتیان هرگز در جا نمی زنند، بلکه در پرتو عنایات الهی، و الطاف ربانی، روز به روز به ساحت قدسش نزدیکتر... قطعا در بهشت تکامل وجود دارد، و بهشتیان هرگز در جا نمی زنند، بلکه در پرتو عنایات الهی، و الطاف ربانی، روز به روز به ساحت قدسش نزدیکتر می شوند، و در مسیر قرب الی الله به پیشروی خود ادامه می دهند. مفهوم این سخن آن نیست که در آنجا طاعات و عبادات و اعمالی دارند، چرا که بهشت دار تکلیف نیست، زیرا عناصر اولیه تکلیف در آنجا وجود ندارد، بلکه در پرتو اعمالی که در این جهان انجام داده اند همچنان به سیر تکاملی خویش ادامه می دهند. درست همانند بعضی درختان پرباری که انسان یکبار آن را غرس می کند ولی مرتبا جوانه می زند و ریشه می دواند و از نقاط دیگر سر برمی آورد و دشت و صحرا را فرا می گیرد!. با همانند سفینه های فضائی که برای آغاز حرکت و خارج شدن از محیط جاذبه زمین نیاز به نیروی عظیمی دارد ولی بعد از خروج از این محیط چنانچه به مانعی برخورد نکند بدون احتیاج به نیروی محرک جدید تا ابد به سیر خود ادامه می دهد!. در بعضی از آیات قرآن نیز اشاره ای به این مساله دیده می شود. در آیه 62 مریم درباره بهشتیان می خوانیم: "ولهم رزقهم فیها بکرة وعشیا: هر صبح و شام روزی آنها در بهشت مقرر است". از آیات قبل از این آیه به خوب استفاده می شود که این توصیف درباره بهشت آخرت است که از آن تعبیر به «جنات عدن» شده به بهشت برزخی، حال این سوال پیش می آید که مطابق آیات دیگر قرآن بهشتیان هرچه بخواهند از مواهب و روزیها در هر ساعت و هر زمان برای آنها مهیا است، این چه موهبتی است که هر صبح شام به آنها اعطا می شود؟ مسلما این مواهب جدید و تازه مادی و معنوی است که در این دو وقت به آنها داده می شود، و طبعا به مقامات بالاتری سوق داده خواهند شد. در این زمینه حدیث پرمعنایی از پیغمبر اکرم (ص) نقل شده که مطلب را روشن می سازد، می فرماید: «و تاتیهم طرف الهدایا من الله تعالی لمواقیت الصلاه التی کانوا یصلون فیها فی الدنیا، تسلم علیهم الملائکه: هدایای نخبه و جالب از سوی خداوند بزرگ در اوقاتی که در دنیا نماز می خواندند به آنها می رسد، و فرشتگان به آنها سلام و درود می فرستد». سوال دیگری که از تعبیرات آیه برانگیخته می شود این استپیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: بهشت,

نوشته شده توسط ع در یک شنبه 13 اسفند 1396


صلوات

برمحمدوال محمدصلوات

اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم.

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

نوشته شده توسط ع در یک شنبه 3 دی 1396


دیداه مسیحیان درباره بهشت وجهنم
کتاب مقدس به وضوح بیان می دارد که در نهایت دو گزینه پس از مرگ شما وجود دارد: بهشت یا جهنم. کتاب مقدس همچنین به طور شفاف نشان می دهد که چگونه می توانید تعیین کنید که بعد از مرگ به کجا خواهید رفت. چطور؟ ... اول ازهمه، به مشکل می پردازیم. ما همه گناه کرده ایم (رومیان 23:3). همگی کارهای غلط، شیطانی و غیراخلاقی انجام داده ایم (جامعه 20:7). گناهمان ما را از خداوند جدا می سازد، و اگر این مشکل حل نشود، در نتیجه گناهمان، ما تا ابد از خداوند جدا خواهیم ماند (متی 46:25؛ رومیان 23:6). این جدایی ابدی از خداوند، جهنم است و کتاب مقدس از آن به عنوان دریاچه آتش و گوگرد یاد می کند (مکاشفه 14:20-15). حال به راه حل مشکل می پردازیم. خدا در شخص عیسی مسیح جسم شد (یوحنا 1:1، 14؛ 58:8، 30:10). او بدون گناه زندگی کرد (اول پطرس 23:3، اول یوحنا 5:3) و با تمایل خود، زندگی خود را به جای ما قربانی نمود (اول قرنتیان 3:15، اول پطرس 18:1-19). مرگ او مجازات گناهان ما را پرداخت کرد (دوم قرنتیان 21:5). اکنون خداوند نجات و بخشش را به عنوان هدیه ای به ما عطا می نماید (رومیان 23:6). حال ما باید از طریق ایمان، آن را دریافت کنیم (یوحنا 16:3؛ افسسیان 8:2-9). "به خداوند عیسی مسیح ایمان بیاور و نجات خواهی یافت" (اعمال رسولان 31:16). تنها به عیسی مسیح به عنوان ناجی خود اعتماد کن، بر روی قربانی او برای پرداخت گناهانتان اتکا کرده، و بر طبق کلام خداوند، زندگی ابدی در بهشت به شما وعده داده شده است. شما بعد از مرگ به کجا می روید؟ این به شما بستگی دارد. خداوند انتخاب را به شما ارائه می دهد. خداوند شما را دعوت می کند تا به نزد او بیایید. تصمیم با شماست. اگر حس می کنید که خداوند شما را به ایمان به مسیح جذب می کند (یوحنا 44:6)، به نزد ناجی بیایید. اگر خداوند پوشش را برداشته، نابینایی روحانی شما را از بین می برد (دوم قرنتیان ۴:۴)، امید خود را بر ناجی تان بگذارید. اگر شما جرقه زندگی را در چیزی که همواره مرده بود تجربه می کنید (افسسیان 1:2) از طریق نجات دهنده، به زندگی تازه وارد شوید. شما بعد از مرگ به کجا می روید؟ بهشت یا جهنم؟ از طریق عیسی مسیح، جهنم اجتناب پذیر شده است. عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده خود بپذیرید و بهشت مقصد ابدی شما خواهد بود. اگر هر تصمیم دیگری بگیرید، جدایی ابدی از خداوند در جهنم، نتیجه آن خواهد بود (یوحنا 6:14؛ اعمال رسولان 12:4). حال اگر شما متوجه دو انتخاب پیش روی خود شده اید که بعد از مرگ بدانجا می روید، و تمایل دارید به عیسی مسیح به عنوان ناجی شخصی خود اعتماد کنید؛ اطمینان حاصل نموده که مطلب زیر را درک می کنید و بدان ایمان دارید. همچنین در ایمان، این را به خداوند بگویید: "خداوندا من می دانم که گناهکار هستم و می دانم که به خاطر گناهانم لیاقت دارم تا ابدیت از تو جدا باشم. با اینکه من لیاقتش را ندارم، ولی از تو به خاطر محبتت و قربانی که برای گناهان من از طریق مرگ و رستاخیز مسیح فراهم کرده ای، سپاسگزارم. من ایمان دارم که عیسی برای گناهان من مرد، و تنها به او اعتماد می کنم تا مرا نجات بخشد. از این لحظه به بعد، مرا یاری کن تا به جای زندگی در گناه، برای تو زندگی کنم. به من یاری ده تا باقی زندگی خود را با شکرگزاری از نجات عالی که برای من فراهم کرده ای برای تو زندگی کنم موندم این چه منطق وتفکریه. ااپیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: دیدگاه مسیحیان درباره بهشت وجهنم,

نوشته شده توسط ع در چهار شنبه 16 فروردين 1396


داستان کوتاه

یکی از علمای ربانی نقل می‌کرد: در ایام طلبگی دوستی داشتم که ساعتی داشت و بسیار آن را دوست می‌داشت، همواره در یاد آن بود که گم نشود و آسیبی به آن نرسد، او بیمار شد و بر اثر بیماری آنچنان حالش بد شد که حالت احتضار و جان دادن پیدا کرد، در این میان یکی از علماء در آنجا حاضر بود و او را تلقین می داد و می گفت: بگو لااله‌الاالله او در جواب می گفت: "نشکن نمی گویم..." ما تعجب کردیم که چرا به جای ذکرخدا، می‌گوید: نشکن نمی گویم، همچنان این معما برای ما بدون حل ماند، تا اینکه حال آن دوست بیمارم اندکی خوب شد و من از او پرسیدم، این چه حالی بود که پیداکردی، ما می‌گفتیم بگو لااله‌الاالله، تو در جواب می گفتی: نشکن نمی گویم! او گفت: اول آن ساعت را بیاورید تا بشکنم؛ آن را آوردند و شکست. سپس گفت من دلبستگی خاصی به این ساعت داشتم، هنگام احتضار شما می‌گفتید بگو لااله‌الاالله، شیطان را دیدم که همان ساعت را در یک دست خود گرفته، و با دست دیگر چکشی بالای آن ساعت نگه داشته و می گوید: اگر بگوئی لااله‌الاالله، این ساعت رامی شکنم، من هم به خاطر علاقه وافری که به ساعت داشتم می گفتم: ساعت را نشکن، من لااله‌الاالله نمی گویم!df

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: داستان کوتاه,

نوشته شده توسط ع در چهار شنبه 16 فروردين 1396


افریدندمراتاکه دایت باشم
آفریدند مرا تا که گدایت باشم سائل دائمی دست عطایت باشم آفریدند مرا از تو بگیرم عصمت شیعه چشم و دل غرق عزایت باشم تا خدا هست تو هم باقی بالله هستی می شوم مثل تو گر ازشهدایت باشم چون عزای تو بقای همه دین خداست آمدم گرمی این بزم عزایت باشم تو قتیل العبراتی که خدا فرموده: «ای حبیبم من الله بهایت باشم» گر نشد زنده بیایم به حریمت مددی تا که مدفون شده در کرببلایت باشم اشک ما تلبیه ماست به حل من ناصر داده ای اذن که این گونه فدایت باشم شدی آواره که اسلام نگردد تحریف کاش آوراه این حکم ولایت باشم
   
   
   
پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: افریدندمرا,

نوشته شده توسط ع در چهار شنبه 16 فروردين 1396


برزخ وبهشت

برزخ و قیامت در قرآن بنابر آیات قرآن و روایات، برزخ و عوالم اخروی و خصوصیات آنها از محدوده ادراک و شعور انسانها در حیات دنیوی خارج بوده و خبر دادن از آنها هم آن چنان که هست، به لحاظ محدودیت ادراک انسانها و به لحاظ قاصر بودن الفاظ امکان ندارد.بنابر آیات قرآن و روایات، برزخ و عوالم اخروی و خصوصیات آنها از محدوده ادراک و شعور انسانها در حیات دنیوی خارج بوده و خبر دادن از آنها هم آن چنان که هست، به لحاظ محدودیت ادراک انسانها و به لحاظ قاصر بودن الفاظ امکان ندارد.خصوصیات کامل برزخ و عوالم دیگر در فهم و بیان انسان نمی‌گنجد، اما در آیات قرآن و در روایات وارده از معصومین ‌علیهم‌السلام اشاراتی آمده است بر اینکه ما انسانها نمی‌دانیم و نمی‌توانیم بدانیم که در عوالم اخروی چه هست و چه خواهد شد. آیات قرآنی پر از این قبیل تعبیرات است که می‌توان به آیات ۶۴ سوره عنکبوت و آیه ۱۷ سوره سجده اشاره کرد.خداوند در آیه سوره عنکبوت چنین می‌فرماید:وَمَا هَذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ.این زندگى دنیا جز سرگرمى و بازیچه نیست، و زندگى حقیقى همانا [در] سراى آخرت است اى کاش مى‏دانستند.و در آیه سوره سجده نیز کلام خداوند به اینصورت است:فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَّا أُخْفِیَ لَهُم مِّن قُرَّةِ أَعْیُنٍ جَزَاء بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ.هیچ کس نمى‏داند چه چیز از آنچه روشنى‏بخش دیدگان است به (پاداش‏) آنچه انجام مى‏دادند براى آنان پنهان شده است.این آیات در مجموع از این حقیقت حکایت می‌کند که انسان‌ها در حیات دنیوی خود نه تنها آن ظرفیت علمی را ندارند که بتوانند عوالم اخروی و خصوصیات آنها را عیناً درک کنند و صور اعمال و عقاید و اخلاق دنیوی خود را در آن عوالم مشاهده کنند، بلکه این ظرفیت را هم ندارند که از طریق تفهیم و تعلیم به همه ابعاد آنچه در آن عوالم وجود دارد پی ببرند و نمی‌شود به انسانها در این دنیا همه جوانب آنچه را که در آن عالم می‌گذرد و احکام و آثار خاص و معیارهای مخصوص آنها را خبر داد و تفهیم نمود.تعبیرات و اشارات موجود در آیات و روایات به خوبی دلالت بر این حقیقت دارد که آنچه از عوالم اخروی و خصوصیات آنها به انسانها گفته شده و خبر داده شده نمونه‌ای است از آن عوالم و حقایق و اسرار آنها، آن هم در حد معین و در یک محدوده خاص و به اندازه‌ای که الفاظ و کلمات ظرفیت آن را دارد. آیه ۱۵ سوره محمد ـ صلی الله علیه واله ـ می‌فرماید: مثل بهشتی که به متقین وعده داده شده این است که درآن نهرهایی ازآب صاف و نهرهایی از شیر که طعم آن تغییر نکرده است، وجود دارد و نیز نهرهایی از شراب خاص که سراپا لذت برای نوشندگان است و نهرهایی از عسل مصفی و همچنین از همه میوه‌ها در آن وجود دارد و بالاتر از همه اینها مغفرت و عنایات و الطافات الهی است که بزرگترین نعمت از نعمت‌های بهشتی می‌باشد.تعبیر”مثل الجنه” حاکی از این است که آنچه در این آیه و نیز آنچه در آیات دیگر از بهشت‌ها و نعمت‌های آنها خبر داده است،همه آنها به نحو “مثل” از حقیقت بهشت‌ها و نعمت‌های آنها است و نه اصل حقیقت آنها و همه آنچه در آنهاست، زیرا که حقیقت بهشت‌ها و نعمت‌های آنها، خیلی بالاتر ازآن است که برای انسانها در دنیا با محدودیت علمی و ضعف درک و شعوری که دارند،تفهیم گردد، آن‌هم با الفاظ و کلماتی که در اصل، قاصر از اداء حقایق بالاتر است و نمی‌شود با آنها حقایق برتر و مجرد از حدود زمانی و مکانی و مادی را آن چنانکه باید خبر داد و حکایت نمود و نمی‌شود با آنها احکام ناشناخته و معیارهای ناشناخته را بیان کرد.انسان‌ها در حیات دنیوی خود نه تنها آن ظرفیت علمی را ندارند که بتوانند عوالم اخروی و خصوصیات آنها را عیناً درک کنند و صور اعمال و عقاید و اخلاق دنیوی خود را در آن عوالم مشاهده کنند، بلکه این ظرفیت را هم ندارند که از طریق تفهیم و تعلیم به همه ابعاد آنچه در آن عوالم وجود دارد پی ببرند و نمی‌شود به انسانها در این دنیا همه جوانب آنچه را که در آن عالم می‌گذرد و احکام و آثار خاص و معیارهای مخصوص آنها را خبر داد و تفهیم نمود.تعبیر مخصوص “ما ادریک” که به معنی”توچه می‌دانی” می‌باشد و در خصوص روز قیامت و عوالم اخروی است و در موارد متعددی در قرآن آمده است با وضوح و صراحت، حکایت از این معنی می‌کند که قیامت و عوالم اخروی و خصوصیات آنها از محدوده ادراک و شعور انسانها در حیات دنیوی خارج بوده و خبر دادن از آنها هم آن چنان که هست، به لحاظ محدودیت ادراک انسانها و به لحاظ قاصر بودن الفاظ امکان ندارد.آیات ۱۸ و۱۷ سوره انفطار می‌فرمابرزخید: وَ ما ادریک ما یَومُ الدین، ثُمَّ ما ادریکَ ما یومُ الدین؛ وتو چه میدانی که چیست روز جزا و باز تو چه می‌دانی که چیست روز جزا و روز قیامت؟. آیه ۱۹ سوره المطفقین هم می‌فرماید؛ و ما ادریک ما علّیّون؛ و تو چه می‌دانی که عوالم عالیه و بهشتی چیست؟در آیات دیگری هم همین تعبیر”ما ادریک” در خصوص آخرت و عوالم اخروی به کار رفته است که حکایت از بالاتر از فهم عادی بودن آن عوالم می‌کند و حکایت ازاین معنی که نمی‌شود آنها را آن چنانکه هست به انسان دنیوی تفهیم نمود دارد. البته انسانها بعد از مرگ و بعد از ورود به برزخ، این معنی را آرزو می‌کنند که چه خوب بود از عالم جدیدی که تازه به آن وارد شده‌اند به انسان‌های دنیوی خبر می‌دادند و از آنچه دیده‌اند و شنیده‌اند و یافته‌اند، به انسانهای موجود در دنیا و با آنها که از آنچه می‌گذرد، بی‌خبر هستند و از آنچه به آنها احاطه دارد و لکن نمی‌دانند، خبر داده و آنها را در جریان می‌گذاشتند.آنها که در برزخ از وضع خوبی برخوردارند، آرزوی این معنی را می‌کنند که چه خوب بود می‌توانستند از حیات جدید و حیات سعیده‌ای که بعد از مرگ و در برزخ از آن بهره‌مند هستند، به انسان‌های خوب و پاک دنیوی که حیات سعیده برزخی در انتظار آنان نیز هست، خبر می‌دادند و حیات جدید برزخی را آن چنان که هست، به آنها تفهیم می‌کردند. اینها می‌بینند آنچه در زندگی دنیوی از برزخ و حیات آن می‌دانستند، یک علم بسیار ناقص و یک تصور کاملا مبهم و کلی بوده و خیلی پایین‌تر از واقعیت‌هایی بوده است که با آنها مواجه گشته‌اند و اصولا آنچه این‌ها در دنیا تصور می‌کرده اند، یک تصور کلی و مبهم و نارسا و ناقص بوده است.

پیامک مهدیه عشاق المهدی رفسنجان10000793268515

:: برچسب‌ها: برزخ وبهشت,

نوشته شده توسط ع در چهار شنبه 16 فروردين 1396


:: برزخ
:: تکامل دربهشت
:: صلوات
:: دیداه مسیحیان درباره بهشت وجهنم
:: داستان کوتاه
:: افریدندمراتاکه دایت باشم
:: برزخ وبهشت
:: سلام
:: یکسال
:: فراماسونری ودجال اخرالزمان
:: نوستراداموس3
:: نئسبراداموس2
:: نوستراداموس1
:: پرونده امام زمان دردولت امریکا
:: نقاط مشترك تشيع وتسنن
:: خرالزمان وفرقه هاي گمراه
:: مورمونيسم وشيخيه
:: چشم دجال
:: ظهور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد





باذکرصلوات برمحمدوال محمد




:: اسفند 1401;
:: آذر 1400;
:: اسفند 1397;
:: اسفند 1396;
:: دی 1396;
:: فروردين 1396;
:: بهمن 1394;
:: فروردين 1394;
:: اسفند 1393;
:: بهمن 1393;
:: دی 1393;
:: خرداد 1393;
:: ارديبهشت 1393;
:: دی 1392;
:: آبان 1392;
:: شهريور 1392;
:: خرداد 1392;
:: فروردين 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: دی 1391;
:: آذر 1391;
:: آبان 1391;
:: مهر 1391;
:: شهريور 1391;

آبر برچسب ها

کتب یهود , شعر , فرمایش پیامبر , حکومت جهانی مهدی عج , شمر , تصویر , روایت , امام باقرع , ارمان شهر , منجی موعود , نتیجه , تذکرات3 , شیخیه , 55 , 54 ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by moshef